חברת ניקיון מוצאים בקלות
חברת ניקיון מוצאים בקלות באמצעות טופ פולישינג!

חברת ניקיון בנתיבות

מחפשים חברת ניקיון  בנתיבות לניקיון לאחר שיפוץ? צריכים לעשות פוליש לרצפה ולא יודעים למי לפנות? דרכנו תוכלו למצוא חברת ניקיון מומלצת בנתיבות עבור סוגי הניקיון והשירותים השונים. בעמוד זה תקבלו את כל המידע שתצטרכו, החל מפירוט השירותים המוצעים ע"י חברות הניקיון השונות, מחירון עבור כל אחד מהם ואיך למצוא את חברת הניקיון המתאימה והמשתלמת עבורכם בנתיבות. השאירו פרים, השוו מחירים וחסכו עד 39% במחיר!

חברת ניקיון מומלצת בנתיבות

קיימות חברות ניקיון שונות בנתיבות המציעות שירותי ניקיון למגזר הפרטי והעסקי המספקות שירותים שונים - כולל ניקיון קבוע או חד פעמי. חברת ניקיון בעלת ניסיון וחוות דעת טובות תבטיח לכם שירות מקצועי ויסודי. דרכנו תוכלו למצוא חברות ניקיון מומלצות בנתיבות במהירות ובקלות בדיוק כמו שאתם מצפים.
 

חברת ניקיון בנתיבות

חברת ניקיון בנתיבות - שירותים נפוצים

ניתן למצוא בנתיבות חברות ניקיון שונות ומומלצות שיספקו עבורכם מגוון רחב של שירותים וכמעט לכל מטרה. אלו השירותים הנפוצים המוצעים ע"י חברות ניקיון בנתיבות:

  • פוליש לרצפה - יש כתמים ברצפה שלא יורדים? רוצים להחזיר לרצפה את המראה החדש והנקי? דרכנו תוכלו למצוא חברת ניקיון בנתיבות המציעה סוגי פוליש שונים להסרת כתמים קשים וחידוש רצפה כמו: פוליש קריסטלי, פוליש ווקס, פוליש אקרילי או פוליש יהלום ועוד. חברת ניקיון בנתיבות תדע לייעץ ולהתאים את שיטת העבודה לסוג הרצפה והעבודה הנדרשת.
     
  • ליטוש מרצפות - ליטוש מרצפות מאפשר לכם לבצע חידוש לרצפות והחזרת המראה החדש והמבריק שלהן. אופן ביצוע הליטוש יהיה בהתאם לסוג הריצוף וישתנה מאחד לשני לדוגמא, ליטוש רצפת בטון יהיה שונה מאשר ליטוש רצפת סומסום או ליטוש שיש. חברת הניקיון בנתיבות תדע להתאים ולבצע את הטכניקה הנדרשת בהתאם לסוג הרצפה.
     
  •  ניקיון דירות - חברות ניקיון בנתיבות מציעות שירותי ניקיון יסודיים עבור דירות לאחר שיפוץ, דירות לפני איכלוס, ניקיון חד פעמי כמו למשל ניקיון לפני פסח ועוד.
     
  • ניקיון מבנים - ניתן למצוא דרכנו חברות ניקיון בנתיבות המספקות שירותי ניקיון קבועים עבור מבנים גדולים, החל מבנייני מגורים וניקיון חדרי מדרגות ועד לניקיון מוסדות או ניקיון לעסקים, (כולל ניקוי חלונות בסנפלינג).

מחירון חברת ניקיון בנתיבות

שירותי הניקיון הניתנים ע"י חברות ניקיון בנתיבות הינם שונים ומגוונים ובהתאם לכך גם המחירים. מחיר שירות ניקיון יהיה מושפע מסוג העבודה, גודל הדירה/ המבנה, תדירות הניקיון ועוד. לפניכם מחירון ממוצע של חברות ניקיון בנתיבות:

מחירון ממוצע של חברות ניקיון בנתיבות

פוליש ווקס למ"ר

מחיר עבור מ"ר, כולל חומרים, גם עבור פוליש ווקס למדרגות.


10 - 18 ש"ח
פוליש קריסטל

מחיר פוליש קריסטל עבור מ"ר.


20 - 32 ש"ח
פוליש לרצפת גרניט פורצלן

מחיר עבור מ"ר.


19 - 24 ש"ח
פוליש לרצפת טרצו

מחיר עבור מ"ר, פוליש ווקס או פוליש קריסטל.


17 - 21 ש"ח
ניקיון דירה לאחר שיפוץ

מחיר עבור מ"ר, כולל ניקוי יסודי לרצפה וקרצוף עמוק לרצפה.


15 - 19 ש"ח
ליטוש רצפה

מחיר עבור מטר. עשוי להשתנות בהתאם לסוג הרצפה.


20 - 28 ש"ח
ניקיון חדר מדרגות 4 קומות

פעמיים בשבוע.


600 - 860 ש"ח
ניקיון חלונות בסנפלינג

מחיר יום עבודה של ניקוי חלונות בסנפלינג.


2,800 - 3,200 ש"ח
ניקיון עסק קטן

800 - 1,200 ש"ח
כמה עולה פוליש בסיסי לרצפה?

7 - 15 ש"ח למטר

הדפס מחירון

השוו מחירים בין חברות הניקיון בנתיבות

מחיר עבור שירותי ניקיון עשוי לעיתים להגיע למאות או אלפי שקלים, ולכן אנו ממליצים לבצע השוואת מחירים בין חברות הניקיון השונות ולא להסתמך על הצעת מחיר אחת. אנו כאן בשביל לעזור לכם לנסות לצמצם עלויות ולמצוא את הצעת המחיר הזולה והמשתלמת עבורכם.

ע"י השארת הפרטים, תוכלו לקבל עוד היום עד 3 הצעות מחיר של חברות ניקיון מומלצות בדרום ובנתיבות בפרט, לערוך השוואת מחירים ולחסוך זמן וכסף יקר. 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052505

מתי תצטרכו חברת ניקיון בנתיבות?

כפי שציינו, קיימים שירותי ניקיון שונים ושיטות שונות שיעזרו לכם להחזיר את הבית או הרצפה למראה הנקי והחדש שלהם. אלו המצבים בהם כדאי ומומלץ להיעזר בשירותים של חברת ניקיון בנתיבות:

  • ניקיון דירה לאחר שיפוץ / ניקיון לפני אכלוס - אין כמו להכנס לדירה חדשה ולהרגיש את תחושת הניקיון כשהכל עוד חדש וראשוני. כל זה קורה בזכות ניקיון נכון, יסודי ומקצועי. דירות או בתים לאחר שיפוץ / בנייה, מצריכות ניקיון עמוק הכולל חומרים מיוחדים ומכשור מקצועי להורדת כתמי צבע, טיח ואבק שנותרו על הקירות והריצוף ושאינם ניתנים להורדה עם חומרים רגילים. 
     
  • חידוש רצפה ישנה או מלוכלכת - לא פעם קורה שסוג הריצוף שבחרתם משאיר עליו כתמים או סימנים שאינם יורדים. במקרים כאלה או במקרים של רצפה בת כמה שנים שאיבדה את הברק שלה או התמלאה שריטות ולכלוך - ניתן לפתור זאת ע"י פוליש או ליטוש שמטרתם לחדש את הרצפה ולהחזיר לה את המראה החדש והנקי שלה.
     
  • ניקיון קבוע לבניין או למשרד - בין אם אתם גרים בבניין משותף או בעלי עסק, ייתכן ותצטרכו שירותי ניקיון קבועים שידאגו לשמור לכם על סביבת מגורים ועבודה נקייה ונעימה. ניתן להיעזר בחברות ניקיון בנתיבות המציעות שירותי ניקיון קבועים לחדרי מדרגות

שאלות ותשובות 

לניכם שאלות שנשלו ע"י גולשים שהתעניינו בחברות ניקיון בנתיבות:

האם חברות ניקיון בנתיבות מספקות שירות גם לעסקים?

כמובן, דרכנו ניתן למצוא חברות ניקיון בנתיבות עבור המגזר הפרטי והעסקי, כולל ניקיון קבוע למשרדים, בניינים וניקיון חלונות בסנפלינג, כפי שמפורט בעמוד.


איך אוכל למצוא חברת ניקיון בנתיבות שעושה גם פוליש?

ניתן להשאיר אצלנו פנייה ונמצא עבורך עד 3 חברות ניקיון בנתיבות המספקות שירותי פוליש וליטוש, שיחזרו אלייך עוד היום עם הצעות מחיר.