חברת ניקיון מוצאים בקלות
חברת ניקיון מוצאים בקלות באמצעות טופ פולישינג!

חברת ניקיון ופוליש בקרית אונו

מחפשים חברת ניקיון בקרית אונו לניקוי דירה אחרי שיפוץ? צריכים ניקיון קבוע למשרדים? דרך טופ פולישינג תוכלו למצוא חברת ניקיון מומלצת בקרית אונו שתדע לבצע את כל סוגי הניקיון כולל ניקיון בתים, ניקיון משרדים, פוליש, ניקיון לאחר שיפוץ ועוד. השאירו את הפרטים, קבלו עד 3 הצעות מחיר מחברות ניקיון בקרית אונו ותוכלו לחסוך עד 37% במחיר!

השירותים שחברת ניקיון בקרית אונו מספקת

קיימים שירותי ניקיון שונים ומגוונים הניתנים ע"י חברות ניקיון ואינם מסתכמים רק בניקיון בתים. אלו השירותים הנפוצים שתספק לכם חברת ניקיון בקרית אונו:

  • ניקיון בתים - אם שיפצתם את הבית או שאתם רגע לפני קבלת המפתח לדירה החדשה, תוכלו להזמין חברת ניקיון שתבצע ניקיון דירה לפני כניסה, כולל הסרת כתמי צבע, בטון וחומרים שמצריכים ניקיון מקצועי. 
     
  • ניקיון בניינים וחדרי מדרגות - חברת ניקיון קבועה לניקיון חדרי מדרגות בבניין מגורים או משרדים, מוסדות וכו.
     
  • פוליש - שירותי פוליש לרצפה או ליטוש מרצפות להסרת כתמים ברצפה, חידוש רצפה ישנה או הברקה של רצפה עבור כל סוגי הרצפות.
     
  • ניקיון משרדים - שירותי ניקיון משרדים קבוע בשעות הערב או הבוקר בהתאם לצורך ובהתאמה אישית.

    חברת ניקיון קרית אונו

מחירון חברת ניקיון בקרית אונו

מחיר עבודת ניקיון תלוי בסוג השירות שניתן, ונקבע עפ"י גודל השטח או המבנה, תדירות ומשך זמן העבודה. לפניכם מחירון ממוצע עבור השירותים הנפוצים של חברת ניקיון בקרית אונו:

מחירון ממוצע לשירותי ניקיון של חברת ניקיון בקרית אונו

ניקיון דירה לפני אכלוס

מתייחס גם עבור ניקיון לאחר שיפוץ או בנייה, כולל פוליש והסרת כתמים. בהתאם בגודל הנכס


1,800 - 4,100 ש"ח
פוליש לדירה

מחיר למ"ר, עבור פוליש קריסטל 


18 - 24 ש"ח
ניקיון משרדים בערב

עבור משרד בגודל 100 - 150 מ"ר, 5 ימים בשבוע


2,800 - 3,500 ש"ח
ניקיון חדר מדרגות

עבור בניין 10 קומות, פעמיים בשבוע


850 - 1,250 ש"ח
ניקיון יסודי לבית

ניקיון חד פעמי יסודי ומקיף ללא פוליש, כולל ניקיון לפסח 


1,200 - 1,500 ש"ח
כמה עולה פוליש בסיסי לרצפה?

המחיר למטר.


7 - 15 ש"ח

הדפס מחירון

חברת ניקיון מומלצת בקרית אונו

ניקיון או פוליש של בית, משרד או בניין צריך להיעשות בצורה יסודית ומקצועית למתן הרגשה נעימה ונקייה כפי שאתם מצפים. בייחוד כשמדובר בעבודה עם חומרי ניקיון, חייב בידע וניסיון עבור התאמת החומר למשטחים השונים ללא כל נזק.

לכן, חשוב לבחור חברת ניקיון מומלצת שתדע לספק את השירות על הצד הטוב ביותר ותיתן לכם את ההרגשה שיש על מי לסמוך. דרכנו תוכלו למצוא חברת ניקיון מומלצת בקרית אונו, לערוך השוואת מחירים ולחסוך כסף וזמן מיותר. השאירו את הפרטים, קבלו עד 3 הצעות מחיר שונות וחסכו עד 37% במחיר!


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052505

איך תבחרו חברת ניקיון בקרית אונו 

לפני שמזמינים חברת ניקיון בקרית אונו, חשוב לבצע מספר פעולות שיעזרו לכם לבחור את החברה המתאימה לכם ויבטיחו ככל האפשר שירות איכותי ומקצועי:

  • השוואת מחירים - בצעו השוואת מחירים בין מספר חברות ניקיון שונות ואל תסתמכו על הצעה אחת. קבלו אינדיקציה והערכת מחיר ובחרו בחברה שתתאים לתקציב שלכם.
     
  • המלצות - בקשו מחברת הניקיון המלצות או חוות דעת מלקוחות קודמים ובכך תקבלו תמונת מצב על אופן השירות, עמידה בזמנים, יסודיות העבודה וכו'.
     
  • תיאום ציפיות - חשוב לתאם ציפיות ולוודא כי חברת הניקיון יכולה לעמוד בדרישות שלכם הן מבחינת יסודיות העבודה והן במחינת זמינות. בחרו בחברה שיכולה לעמוד בכך.
     
  • אישור קיום ביטוח - כיום חברות ניקיון יכולות לרכוש ביטוח חברות ניקיון ייחודי במסגרת פוליסה לביטוח עסק. ביטוח זה מאפשר להן לשפות את צד ג' של עבודות הניקיון ואת העובדים במקרה של פגיעה בגוף או ברכוש. העדיפו חברת ניקיון בעלת ביטוח בעיקר בשל העובדה כי חברות ביטוח רבות מסרבות לבטח כיוון שנחשב בעל סיכון גבוה.

חברת ניקיון בקרית אונו מבצעת גם פוליש

אם יש לכם ברצפה שריטות או כתמים שלא יורדים או שהחלטתם לחדש את הרצפה הקיימת - פוליש הוא כנראה הפתרון לכך. פוליש היא פעולה של קרצוף, הברקה וחידוש הרצפה ע"י מכשיר מיוחד המורכב בעיקרו מסקוטש ברייט גדול הפועל בתנועות סיבוביות לקרצוף המרצפות והסרת השכבה העליונה של הרצפה.

פעולה זו מנקה את הלכלוך הקשה, מסירה את השכבה עם הכתמים ובכך נשארת שכבה חדשה ונקייה. ניתן להוסיף חומרים להברקת הרצפה וכמובן שיש לבצע פעולה זו רק ע"י מנקה מוסמך ומקצועי בעל הכשרה וידע לשימוש עם החומרים המיוחדים.

ניקיון חד פעמי/קבוע ע"י חברת ניקיון בקרית אונו

חברות ניקיון בקרית אונו מספקות שירותי ניקיון שונים עבור המגזר הפרטי או העסקי גם באופן קבוע או חד פעמי. מה כוללת כל אחת מהאופציות?
 

   ניקיון חד פעמי ניקיון קבוע
שירות עבור... בתים, דירות, משרדים חדרי מדרגות ובניינים, משרדים, מוסדות
באילו מקרים? לאחר שיפוץ, לפני אכלוס, לפני פסח ניקיון קבוע לשמירה ותחזוקה על הנכס
אופן ביצוע

ניקיון יסודי, אפשרות לפוליש, הסרת כתמים, ניקוי עובש

ניקיון יומיומי כולל שטיפה, אבק, ניקוי חלונות בסנפלינג 

שאלות ותשובות על חברת ניקיון בקרית אונו

מה משפיע על מחיר ניקיון חדר מדרגות בקרית אונו?

מחיר ניקיון חדר מדרגות יהיה יהיה בהתאם למספר הקומות בבניין, תדירות ימי הניקיון, גודל שטח הניקוי והחלקים המצריכים ניקוי (חדר אשפה, מעליות, מחסנים וכו') ושונים מבניין לבניין.


חברת ניקיון בקרית אונו מבצעת גם פוליש?

כן. רוב חברות הניקיון יידעו לבצע גם פוליש על כל סוגיו, עם המכשור והידע המתאים. יש לבדוק עם חברת הניקיון אם היא מספקת את השירות הזה.


חברות ניקיון בקרית אונו מספקות שירות גם לעסקים?

כמובן. ניתן למצוא חברות ניקיון בקרית אונו שנותנות שירות גם למגזר הפרטי וגם למגזר העסקי (בנייני משרדים, משרדים קטנים, מסעדות ועוד).