חברת ניקיון מוצאים בקלות
חברת ניקיון מוצאים בקלות באמצעות טופ פולישינג!

ניקוי עובש עם חומץ

גיליתם עובש בבית? לא יודעים מהם הסכנות שיש כאשר מוצאים עובש? במדריך זה תוכלו ללמוד איך לבצע ניקוי עובש עם חומץ, איך להוריד עובש מספות על ידי חומץ ועוד!

איך לבצע ניקוי עובש עם חומץ

על מנת לנקות עובש עם חומץ עשו את השלבים הבאים:

  1. לוקחים בקבוק חומץ ושופכים לתוך בקבוק שניתן לרסס איתו.
     
  2. מרססים על העובש וממתינים כשעה בשביל שהחומץ יאכל את העובש.
     
  3. מנגבים עם מים את העובש.

 

ניקוי עובש עם חומץ

ניקוי עובש עם חומץ מספות

על מנת לבצע ניקוי עובש עם חומץ מספות, ראשית רצוי לקנות חומץ לבן מזוקק. לאחר מכן צריך לבחון מהיכן מגיע העובש, ברגע שנבין את זה אפשר להתחיל לטפל בבעיה. כאשר ווידאתם שאכן זה עובש ולא כתם או משהו דומה, מגיעים לשלב המעבדה. לוקחים חומץ ומי סודה ומכניסים אותם לכלי שתבחרו ביחד. לרשותכם המתכון:

  • כף סודה.
     
  • כוס חומץ.
     
  • 2 כוסות מים.

לאחר שסיימתם להכין את השיקוי, העבירו אותו אל בקבוק שניתן לרסס איתו ורססו על השטח שבו מופיע העובש. לאחר שריססתם קחו מברשת והברישו את העובש והמתינו כשעה. לאחר ההמתנה סופגים את הנוזלים ומייבשים.

  • יש לציין שמומלץ מאוד להיעזר בבעל מקצוע לניקוי ספות מכיוון שלבעל המקצוע יש חומרים אשר יכולים להיפטר מהעובש בקלות וללא נזק לספה כלל.

ניקוי עובש עם חומץ מקירות

ניקוי עובש מהקיר צריך לבצע ברגע שראיתם את העובש. על מנת לבצע ניקוי עובש עם חומץ מהקיר יש לעשות להכין בקבוק עם חומץ ולרסס על הקיר. לאחר הריסוס יש להמתין כשעה על מנת שהחומץ יהרוג את כל העובש. לאחר כשעה מנגבים עם מים.

 

ניקוי עובש עם חומץ מהקיר

מהם הסכנות שיש אם לא מנקים עובש?

מעבר לזה שעובש אינו אסתטי והריח שלו לא ריח של פרחים, העובש יכול להוות סכנה בריאותית באוויר אותו אתם נושמים. נשימה של העובש אל תוך הריאות הינה סכנה בריאותית גדולה מאוד במיוחד לאנשים עם אסטמה ומערכת חיסונית חלשה. לכן, כאשר רואים עובש יש לנקות את העובש במהירות. 

ניקוי עובש במקלחת עם חומץ

למען האמת, ניקוי עובש עם חומץ במקלחת אינו שונה מניקוי עובש אשר נמצא בקיר, יש לקחת חומץ ולהכניס אותו לבקבוק אשר ניתן לרסס דרכו. מרססים על הקיר, וממתינים כשעה. לאחר שהמתנו מנגבים עם מים. ומוודאים שניקוי העובש מהמקלחת עבד.