חברת ניקיון מוצאים בקלות
חברת ניקיון מוצאים בקלות באמצעות טופ פולישינג!

ניקיון יסודי לבית

ישנם מקרים אשר בהם ניקוי פשוט וסטנדרטי לא יספיק ואנו נצטרך להזמין הביתה חברה מקצועית שתבצע ניקיון יסודי לבית. קראו על השירות ולאחר מכן קבלו הצעות מחיר ממספר חברות באזורכם.

ניקיון יסודי לבית - מתי זה נדרש?

להלן מספר מצבים שבהם נרצה להזמין ניקיון יסודי לבית:

  • לפני החגים: אומנם ניקיון לפני פסח הוא הנפוץ ביותר אך ישנם גם חגים ומועדים נוספים שבהם נרצה להזמין שירותי ניקיון כמו למשל לפני ראש השנה, סוכות, חג השבועות ולמעשה בכל חג שבו אנחנו מתכננים לארח ורוצים לנקות את הבית בצורה מקיפה יותר. גם אם אתם מתכננים לאחר לצורך אירוע אחר כמו יום הולדת או מסיבה, תוכלו להיעזר בשירות שכזה.
     
  • לאחר עבודות שיפוצים: אם שיפצתם בבית וכעת הוא מלא בלכלוך, אבק וכתמי צבע על הפאנלים והריצוף, תוכלו להזמין ניקיון לאחר שיפוץ  ולבצע ניקוי ייסודי ומעמיק הרבה יותר מפעולת ניקוי פשוטה ורגילה.
     
  • לפני כניסה לדירה: נהוג להזמין ניקיון יסודי לבית או דירה גם לפני שנכנסים אל המקום. בניקיון זה נוכל לעבור על כל החדרים ולדאוג לכך שיתבצעו גם פעולות ניקיון מיוחדות כמו פוליש לרצפה, הסרת צבע, ניקוי מעמיק לספות ושטיחים ועוד.

ניקיון יסודי לבית

כיצד נקבע המחיר של ניקוי יסודי לבית? 

הפרמטרים המרכזיים אשר ישפיעו על המחיר הם גודל הדירה שנדרש לנקות, כמות הצוות שמגיע והשירותים עצמם. על השירות השונים נרחיב בהמשך אך נגיד כי בעבור ניקוי יסודי לבית, תצטרכו במקרים רבים צוות של מספר אנשים וזאת על מנת לזרז את תהליך הניקיון ולדאוג לכך שמספר פעולות יתבצעו במקביל, מה שמייעל את הכל. המחיר מושפע גם על מועד הפנייה ובדרך כלל לפני חגים ומועדים, העלות תהיה גבוה יותר.

ניקוי בית באופן יסודי - כמה זה עולה?

עבודה של ניקוי הבית בצורה ייסודית ומקיפה כוללת בתוכה מספר פעולות. הנה מידע על התמחור של עבודות ספציפיות, כמו גם ניקיון כולל  ומקיף. נדגיש כי המחירים עשויים להשתנות בין חברה לחברה ולכן יש לבדוק זאת באופן סופי מול נציגיה.

מחיר להזמנת שירות ניקוי יסודי לדירה

עלות לניקוי בית לאחר שיפוץ

כולל הסרת כתמים וניקוי פאנלים.


28 - 32 ש"ח למ"ר
ניקיון דירה לפני חג הפסח

ניקוי הכולל גם שאיבה של שטיחים וספות.


1,200 - 1,500 ש"ח
ניקוי יסודי לבית (4 חדרים) כולל פוליש

כולל טיפול של פוליש ווקס ברצפת הבית.


1,800 - 2,600 ש"ח
ניקיון יסודי לדירת 5 חדרים

כולל את עלות חומרי הניקוי ואת העבודה עצמה.


1,900 - 2,750 ש"ח

הדפס מחירון

מה כלול במסגרת ניקיון מעמיק של הבית?

מבדיקות שערכנו בקרב מספר חברות ניקיון אשר מספקות את השירות, עולה כי ניקיון יסודי של הבית יכלול בדרך כלל את הדברים הבאים:

  • שאיבת שטיחים, ספות וכורסאות.
  • שטיפה של הרצפה + פוליש או ליטוש.
  • הברקה וניקוי של זכוכיות החלונות.
  • ניקוי פאנלים בכל חדרי הבית, כולל הסרת כתמי צבע.
  • הסרת אבק מהשולחנות, הכיסאות והמדפים.
  • טיפול מקיף בחדרי האמבטיה והשירותים.
  • קרצוף וניקוי של המטבח, בדרך כלל יכלול גם ניקוי של המקרר והתנור.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052505

כך תבחרו חברה לניקוי יסודי בבית

כאשר בוחרים חברה שמעניקה שירות של ניקוי יסודי בבית, כדאי לבדוק שיש לה ניסיון בסוג העבודות הספציפיות הנדרשות לכם. לא כל החברות מספקות שירותי פוליש לרצפה וחלקן גם אינן מחזיקות במכונות גדולות ומיוחדות שמבצעות שטיפה או קרצוף של הרצפה.

 

בנוסף, לפני שמזמינים חברה לצורך ניקיון יסודי לבית, כדאי לוודא שהיא מחזיקה בביטוח אשר מכסה את העובדים שמגיעים אליכם, אחרת תאלצו לשלם על תאונות עבודה כאלה ואחרות (שנקווה שלא יהיו כמובן) מהכיס שלכם.

 

הדבר האחרון שאנו ממליצים לבדוק הוא חומרי הניקוי שבהם הצוות משתמש. לא הרבה יודעים אך חומר ניקיון זול יכול לגרום לנזקים אדירים לריצוף, לספות, לשטיחים ולשאר הרהיטים בבית ועל כן וודאו שמדובר בחומרים איכותיים ובעיקר מתאימים. ניתן גם להוזיל עלויות ולהביא לצוות הניקיון את החומרים בעצמכם.