חברת ניקיון מוצאים בקלות
חברת ניקיון מוצאים בקלות באמצעות טופ פולישינג!

ניקיון לאחר בניה

לאחר בניית בית חדש, מבנה או משרד יש לבצע ניקיון יסודי ומעמיק הן לרצפות, לאבק שהתצטבר על הקירות, פנלים, קרמיקות ועוד.. בעזרת פורטל 'טופ פולישינג' אתם תוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות של חברות ניקיון לאחר בניה הן של בתים והן של דירות.

מה כולל ניקיון לאחר בנייה?

כאשר אתם מזמינים חברת ניקיון המתמחה בניקיון לאחר בניה, אתם מודעים לכך שהיא יודעת בדיוק במה צריך לטפל, מה לנקות ואיך להביא את הבית המאובק למצב ניקיון אופטימלי בעבורכם, אז מה כולל השירות? ראשית, פינוי פסולת בניין במידה וקיימת בדירה, ניקיון של האבק מהרצפה ומקרמיקות בחדרי אמבטיה ושירותים, ניקיון של ריהוט קיים כמו מטבחים וארונות אמבטיה, טיפול בתריסים, חלונות, מסילות, הסרת כתמי צבע מהרצפה, ניקוי הפאנלים, דלתות, שירותים, מקלחונים וכמו כן, קרצוף והסרת לכלוך מהרצפה באופן מעמיק.

כמה צריך לעלות ניקיון דירה או בית לאחר בניה?

המשתנים כאן שקופים למדיי, לאחר צפייה בדירה או בבית שנבנה יהיה ניתן לתת הצעת מחיר מדויקת אשר ניתנת על ידי אותה החברה שתספק לכם את השירות והפרמטר השני שקובע את המחיר הוא גודל הנכס, בין אם זאת דירת 3 חדרים או בית פרטי בגודל של 6 חדרים. המחירים נעים בשוק בין 1,800 שקלים ומגיעים עד ל-3,000 ש"ח. תלוי בחברה שלקחתם ובגודל הנכס שלכם, אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת יותר ולמעשה לקבל עד שלוש הצעות דרכנו, השאירו פרטים ונציגנו ישמחו לתת לכם מענה ולשדך לכם את החברות המתאימות לביצוע המשימה.

ניקיון לאחר בניה

מצא דרכנו חברה לניקיון בתים לאחר בניה

הפורטל "טופ פולישינג" מאגד מספר רב של חברות ניקיון ופוליש העוסקות בין היתר גם בניקיון מבנים לאחר בניה, השיטה הברורה שלנו היא לספק מספר הצעות מחיר לגולשי הפורטל על מנת שיוכלו לבצע השוואת מחירים במהירות ובפשטות, כך שראשית הם ידעו את ממוצע המחירים בשוק ובשנית יוכלו לבצע השוואה בין החברות על מנת להוזיל את העלות הראשונית שקיבלו. אם גם אתם רוצים לחסוך ולקבל מחיר זול באמת, נסו את השירות של 'טופ פולישינג' וקבלו הצעות מחיר לניקיון לאחר בניה של בית או דירה.

ביצוע פוליש לאחר בניה

לא הניקיון כאן לבדו, האמנם מרבית החברות יציעו לכם שירות של ניקיון יסודי לאחר שיפוץ או בדומה לכך ובמקרה הזה לאחר בנייה ובאפן היקפי לבית הכולל שטיפה של הרצפה ובמקרים רבים גם קרצוף רצפות והסרת כתמים. האמנם, זהו לא פוליש. שימו לב שפוליש אכן כולל קרצוף בשלבו הראשוני, אך השלב הבא הוא מריחת חומר בין אם זה ווקס או קריסטל, תלוי בסוג הריצוף שלכם. ביצוע פוליש למבנה לאחר בניה ייתן לכם אפקט נוצץ לרצפה וייצור שכבה אשר מגנה על הריצוף לאורך זמן.