חברת ניקיון מוצאים בקלות
חברת ניקיון מוצאים בקלות באמצעות טופ פולישינג!

ניקיון משרדים באשקלון

מצאו עבודות ניקיון משרדים בעיר אשקלון בתדירות מותאמת אישית למשרד שלכם. ניתן להזמין את חברת הניקיון לניקוי בשעות הבוקר אך גם לניקוי של המשרד בשעות הערב.

המשרד מלוכלך? הזמינו צוות מקצועי לניקוי

כל סביבת עבודה באשר היא, צריכה להיות נקייה ומסודרת על מנת לגרום לעובדים תחושה נעימה וכמובן גם בשביל לא לגרום להם להתעסק בעבודות הניקיון בעצמם, אלא בעבודה הנדרשת. ניקוי משרדים הוא שירות מבוקש מאוד ברחבי העיר אשקלון ויש לא מעט משרדים בעיר שמבינים את החשיבות של הזמנת חברה מקצועית שזאת עבודתה. חברה מקצועית מעניק שירות מקיף וברמה הגבוהה ביותר החל מניקוי ושטיפה של הרצפה ועד הברקת החלונות, השולחנות והכסאות.

 

ניקיון משרדים באשקלון

קצת על שירותי פוליש במשרד

רוצים להעניק ברק למשרד? מחפשים את אפקט ה"ואוו" בכל פעם שנכנסים אל המשרד שלכם? לא תאמינו איזה שינוי אפשר לעשות בנראות המשרד באמצעות פוליש מקצועי. יש סוגים שונים של פוליש ברמות מחיר שונות כאשר מומלץ להתייעץ עם חברת ניקיון באשקלון שתעניק לכם את השירות בסופו של התהליך באשר לסוג הפוליש למשרד שהכי מתאים לכם וגם בנוגע לתדירות היישום שלו. 

קצת על התדירות של ניקיון משרדים באשקלון

לא פעם בעלי משרדים שואלים אותנו באשר לתדירות הניקיון של המשרד. כל כמה זמן צריך להזמין את צוות הניקיון? פעם בשבוע? שלוש פעמים? אולי בכלל על בסיס יומי? בשביל לענות על השאלה הזו אנו צריכים להבין תחילה מה גודלו של המשרד שלכם, מה השירותים שאתם מחפשים וכמובן מה התקציב.

 

בדרך כלל במשרדים קטנים של עד 50 מ"ר אפשר להסתפק בביקור של פעם בשבוע או בניקיון משרדים של 3 פעמים בשבוע אך במשרדים גדולים של 100 מ"ר ומעלה, כדאי לשקול להזמין את חברת הניקיון על בסיס יומי. התדירות נקבעת גם לפי כמות הלכלוך שנצברת במשרד ולכן היא משתנה מאוד ממשרד למשרד. ניתן במקרים מסוימים להזמין את חברת הניקיון אליכם לביקור קצר לצורך התייעצות בנוגע למועדי הביקור ותדירותם.

ניקוי בשעות הבוקר, בצהריים וגם בשעות הערב

אפשר להזמין את חברת הניקיון בשעות המוקדמות לפני שהמשרד שלכם נפתח על מנת שהעובדים יגיעו אל משרד נקי ומסודר אך קיימת האפשרות להזמינם גם בשעות הצהריים ואפילו לעיתים בשעות הערב המאוחרות. הזמנה של חברת ניקיון משרדים באשקלון בשעות הערב עשויה לייקר מעט את המחיר אך קחו בחשבון שבערב המשרד פנוי ונקי מאד ולכן אפשר להגיע גם אל מקומות נסתרים בשל העובדה שהעמדות פנויות.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052505

עבודות ניקיון משרדים באשקלון והסביבה

כאשר אתם מזמינים שירותי ניקיון משרדים, חשוב להקדיש מחשבה גם לסוג העבודות שיבוצעו. בדרך כלל נהוג שחברת הניקיון שוטפת את הרצפה בכל ביקור, מנקה את העמדות מאבק ולכלוך וגם מטפלת בחדרי השירותים ודואגת לחומרי הניקיון והטואלט. יחד עם זאת, אפשר להוסיף שירותים נוספים כמו ניקיון של החלונות, ניקוי השטיחים במשרד ושאיבתם וגם ניקוי המטבח.