חברת ניקיון מוצאים בקלות
חברת ניקיון מוצאים בקלות באמצעות טופ פולישינג!

ניקיון משרדים בבני ברק

דרך 'טופ פולישינג' תוכלו למצוא חברת ניקיון איכותת הפועלת לפי סטנדרטים גבוהים על מנת לבצע ניקוי ייסודי של המשרד על בסיס קבוע גם בבוקר וגם בשעות הלילה, כולל אפשרות להשארת מפתח.

ניקיון משרדים בבני ברק בסטנדרט גבוה

המשרד הוא אחד מהמקומות בהם אנו שוהים הכי הרבה זמן. על מנת ליצור לעצמנו סביבת עבודה יפה ונקייה, חשוב לשמור על ניקיון ותחזוקה של החלל במטרה למנוע כניסה זל ג'וקים ומזיקים אחרים וגם על מנת לספק לעובדים תחושה טובה של ניקיון. אם אתם מתלבטים באשר לחברת ניקיון וחשוב לכם למצוא שירותי ניקויון משרדים בבני ברק בסטנדרטים גבוהים, תוכלו להשאיר פרטים בטופס המצורף באתר ואנחנו נדאג שתקבלו בהקדם עד שלוש הצעות מחיר שונות.

חברת ניקיון משרדים בבני ברק לכל האזורים

אנו פועלים בשיתוף פעולה עם חברות ניקיון אשר מספקות שירות של ניקוי המשרדים הכולל גם הגעה אל חדרי המדרגות, חדרי הישיבות, אולמות הכנסים (במידה וקיימים) וגם כמובן בשירותים או במטבחון. במהלך השני סיפקו מענה למגוון חברות הייטק וגם משרדי עורכי דין בבני ברק ועזרנו להם למצוא את חברת הניקיון המושלמת בהתאם לצרכים שלהם. זה כלל לא משנה אם אתם מחפשים ניקוי משרדים חד פעמי בעקבות כניסה למשרד חדש או לחילופין בעקבות שיפוץ שערכתם במשרד קיים או שמא מדובר בתחזוקה שוטפת באופן שבועי, תוכלו לסמוך על 'טופ פולישינג' במענה מהיר ומקצועי לכל מטרה.

 

ניקיון משרדים בבני ברק
פעולות במסגרת ניקיון משרדים:

בדרך כלל, מה שכלול בשירותי ניקיון משרדים הם הדברים הבאים:

  • פינוי של האשפה מהפחים והחלפת שקיות.

  • ניגוב והסרת אבק משולחנות, מחשבים ומכשירי חשמל.

  • טאטוא הרצפה ושטיפה ייסודית שלה.

  • ניקוי של חדרי השירותים, לרבות הכיורים. כולל הוספת גלילי נייר טואלט ומילוי מיכלי סבון.

בנוסף, חלק מחברות הניקיון מציאות במסגרת העסקה הסטנדרטית שירות של שטיפת כלים וניקוי המטבחון, ניקוי שטיחים וניקוי של החלונות. ניתן למצוא גם פעולות של חידוש רצפה וגם השירות היוקרתי של ביצוע פוליש קריסטל עבור קבלת מראה מושלם למשך שנים רבות.

כמה עולה שירות של חברות ניקיון משרדים?

אם אתם זקוקים לניקיון של משרד קטן של עד 50 מ"ר בשעות אחר הצהריים (בתדירות של פעמיים בשבוע) תשלמו בממוצע סכום של 1,000 ש"ח בחודש. לעומת זאת ניקיון של משרד לאחר שיפוץ, יעלה לכם 3,200 ש"ח ומעלה וזאת על מנת לנקות את המשרד בצורה ייסודי (עבור גודל משרד של עד 100 מ"ר). במידה ואתם זקוקים לניקוי משרד גדול יותר (של כ-300 מ"ר) תשלמו בדרך כלל בסביבות ה-2,400 ש"ח בחודש לניקוי של פעם בשבוע. זקוקים למידע נוסף אודות המחירים? מחירון הפוליש שלנו מרכז מידע רב אודות המחירים בשוק, כולל טבלה מיוחדת של מחיר ניקוי משרדים.

שירותי ניקיון משרדים בבני ברק בשעות הערב

רבים מחפשים שירות של ניקוי המשרד בשעות הערב וזאת מאחר וקיים הרצון לספק סביבת עבודה נוחה לעובדי המשרד מבלי להפריע להם וגם בו זמנית לאפשר לצוות הניקיון לבצע עבודה ייסודית ומקיפה מבלי שאנשים רבים עוברים במקום בו הם שטפו או מלכלכים תוך כדי את האזור. על מנת ליצור  מצב שכזה, אנו מציעים בין היתר שירות של ניקיון משרדים בבני ברק בשעות הערב וזאת ללא קשר לגודלו של המשרד שלכם. אנו מקפידים על שמירה על סודיות ורואים בכך חשיבות גבוהה ולכן תוכלו להשאיר מפתח לצוות הניקיון על מנת שיגיעו עצמאית, ינקו את המשרד וינעלו אותו בסיום.