חברת ניקיון מוצאים בקלות
חברת ניקיון מוצאים בקלות באמצעות טופ פולישינג!

ניקיון משרדים בחולון

מחפשים חברת ניקיון עבור ניקוי משרד בחולון? היעזרו בטופ פולישינג ותוכלו למצוא חברת ניקיון משרדים בחולון הפועלת בבוקר או בשעות הערב ובמחיר משתלם ונוח.

מצאו ניקיון משרדים בחולון במחיר זול

אם אתם מעוניינים לשמור על משרד נקי וסביבת עבודה יפה ונעימה, כדאי שתתנו למקצוענים לבצע את המלאכה בשבילכם. אומנם אפשר לנקות את המשרד באופן עצמאי אך לרוב התוצאה המתקבלת לא מספיק טובה מאחר וניקוי איכותי מצריך בין היתר כלי עבודה וחומרי ניקוי מקצועיים. במידה ומדובר במשרדים הפרושים על מספר קומות בבניין, ניתן להזמין שירותים של ניקיון חדרי מדרגות וגם כמובן שירות שמרענן את הרצפה במשרד במסגרת ניקיון פוליש למשרדים.

כמה עולה שירות ניקוי משרדים?

מאחר וישנם שיקולים רבים המשפיעים על המחיר, קשה לנקוב בסכום מדויק לניקוי משרד בחולון. יחד עם זאת הכנו עבורכם מחירון עם מגוון דוגמאות שיסייעו לכם בקבלת ההחלטה אודות חברת הניקיון.

מחירי ניקוי משרדים בחולון והסביבה

ניקוי של משרד באופן יומי

5 ימים בשבוע (עבור משרד בגודל 50 מ"ר)


2,800 - 3,600 ש"ח
כמה עולה פוליש למשרד בגודל 200 מטר?

פוליש מסוג קריסטל הנחשב לאיכותי מאוד.


14 ש"ח - 20 ש"ח למ"ר
מחיר ניקיון משרדים בשעות הערב

3 פעמים בשבוע למשרד בגודל 100 מטר.


2,000 - 2,500 ש"ח
כמה עולה קירצוף שטיח מקיר לקיר

כולל שאיבה וקרצוף של השטיח.


8 - 15 ש"ח למ"ר

הדפס מחירון

יש גם ניקיון משרדים בערב בחולון!

אנו מבינים שלא תמיד נוח שניקיון המשרדים מתבצע בשעות הבוקר או הצהריים וזאת מאחר והמשרד פעיל ושירותי ניקיון עשויים להפריע למהלך התקין. על כן, משרדים רבים כיום בוחרים באופצייה של שירותי ניקיון משרדים בערב בחולון וזאת על מנת לייעל את הזמן בו נמצאים עובדי המשרד.

 

הניקיון מתבצע באמצעות השארה או שכפול של מפתח עבור צוות הניקיון. במקרים רבים מתבצע הסכם או חוזה מסוים מול החברה הכולל בתוכו סעיפים אודות הגנת מידע סודי המצוי במשרד וגם מתייחס לציוד הקיים בו וזאת בשביל לאפשר לכם ראש שקט. אם אתם מעוניינים בשירות של ניקיון משרדים בשעות הערב, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

ניקיון משרדים בחולון

ניקיון משרדים באזור חולון - מה חשוב לדעת?

לפני שאתם מזמינים חברת ניקיון למשרד שלכם, כדאי מאוד שתדעו מה כלול במסגרת שירותי הניקיון שהזמנתם. לא תמיד כל הפעולות נכללות במסגרת הצעת המחיר הבסיסית שמספקת חברת הניקיון. דוגמה טובה לכך היא שטיפת כלים בכיור או שאיבה של הרצפה במשרד. לרוב, במסגרת ניקוי של המשרד אפשר למצוא פעולות של פינוי אשפה ופחים, שטיפת הרצפה, ניקוי אבק מהשולחנות והמחשבים וכמובן ניקוי חדרי השירותים.