חברת ניקיון מוצאים בקלות
חברת ניקיון מוצאים בקלות באמצעות טופ פולישינג!

ניקיון משרדים בעפולה

כולנו מבלים לא מעט שעות כמדי יום במשרד, אז למה להשאיר אותו מלוכלך? הזמינו שירותי ניקיון משרדים בעפולה מחברות הניקיון המובילות באזור ותשמרו על מחירים מצוינים.

מה כוללים שירותי ניקיון משרדים בעפולה?

ראשית, כדאי לדעת שבכל הזמנה של שירותי ניקיון, ניתן לבצע התאמות לדרישות המשרד שלכם ולקבל שירותים כאלה ואחרים גם אם הם אינם נחשבים לסטנדרטיים. יחד עם זאת, אלו הם השירותי הנפוצים שבדרך כלל יסופקו על ידי חברת ניקיון משרדים בעפולה:

  • פינוי פחים מכל רחבי המשרד: הוצאת הזבל מהמטבח, חדרי הישיבות, המשרדים של כל עובד ועובד ולאחר מכן החלפה של השקית בחדשה.

  • ניקוי של משטחי העבודה והרצפה: מעבר עם סמרטוט על שולחנות העובדים בשביל להסיר אבק מהעמדות ושטיפה מקיפה של הרצפה עם חומרי הניקיון המתאימים.

  • ניקוי המטבחון של החברה: שטיפת הכלים המלוכלכים, ניקוי השיש והכיור, הברקת רצפת המטבח ועוד.

  • הברקת חדרי השירותים: הוספת סבון בעמדות, ניקוי הכיורים, שטיפת הרצפה ומעבר על תאי השירותים, כולל ניקוי האסלות והוספה של נייר טואלט בכל תא.
     

ניקיון משרדים בעפולה

כמה עולה לנקות משרד קטן בעיר?

אם ברצונכם להזמין ניקיון משרדים לעסק או חברה קטנה בגודל של עד 50 מ"ר, דעו שהמחירים בעיר עפולה נעים בין 800 ש"ח ל-1,200 ש"ח, כאשר צוות הניקיון מספק את חומרי הניקוי לעבודה בעצמו. מדובר ב-8 ביקורים בחודש (פעמיים בשבוע) של עובד אשר מגיע בשעות הצהריים בהתאם לשעות שנקבעות מראש. שימו לב שהמחירים עשויים להשתנות בהתאם לסוג המשרד, מורכבות עבודת הניקיון ושיקולים נוספים של החברה.

 

עלות ניקוי של משרד עד 50 מ"ר (פעמיים בשבוע)

עלות ניקוי של משרד עד 50 מ"ר (פעמיים בשבוע): 1000 ₪

טווח מחיר גבוה 1200 ₪

טווח מחיר נמוך 800 ₪

שמרו על חלל העבודה שלכם נקי ומסודר 

הרבה יותר נעים לעבוד במשרד נקי ומסודר, עם ריח טוב ונעים של חומרי ניקיון, מאשר לעבוד במשרד מבולגן ומלוכלך. מאחר והמשרד מתלכלך כל הזמן בעקבות העבודה השוטפת, חשוב לשמור על התחזוקה במקום ולהזמין חברת ניקיון בעפולה שמתמחה בניקוי משרדים, בשביל למנוע הצטברות רבה של לכלוך בחדרים השונים. 

עבודת פוליש להשלמת תחושת הניקיון

אחת לתקופה של כמה חודשים, אפשר להוסיף על הניקיון הרגיל והסטנדרטי גם עבודת פוליש לניקוי רצפת המשרד. ניתן לבחור בשירות של פוליש ווקס או קריסטל בהתאם לסוג המרצפות, מסגרת התקציב והתוצאה שתרצו לקבל. נהוג לתמחר עבודת פוליש לפי מ"ר אך אפשר לקבל לעיתים מחיר כולל לעבודה משולבת עם ניקיון. כמו כן, אם זה עתה שיפצתם את המשרד, תוכלו להזמין את שירותי הפוליש כחלק מעבודות של ניקוי משרד לאחר שיפוץ.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052505

הזמינו עבודות ניקיון משרדים בעפולה עוד היום

מאחר ואנו מאפשרים לכם לקבל מספר הצעות מחיר, תוכלו להיעזר בנו על מנת לבדוק את טווחי המחירים השונים. לעיתים, נציגי חברות הניקיון יצטרכו להגיע פיזית אל המשרד שלכם בשביל לספק את הצעת המחיר אך המשמעות היא שהתמחור יהיה מדויק יותר ויתאים כמו כפפה לצרכים של המשרד. יחד עם זאת, רוב החברות אשר מבצעות ניקיון משרדים בעפולה, יוכלו להעריך כבר בשיחת הטלפון כמה תעלה העבודה.